Hoofdsponsor

 

Ik word sinds een paar jaar gesponsord door Bureau Coelingh Interim Professionals BV (BCIP) uit Hoogeveen.

www.bcip-trainingen.nl

**********

Wie is BCIP? BCIP staatvoor Bureau Coelingh Interim Professionals en is van oorsprong een werving en selectiebureau gevestigd in Hoogeveen. De directeur-eigenaar is Dennis Coelingh. Zij leveren HBO-ers en WO-ers op maat en vervullen diverse zoekopdrachten door heel het land. Naast de werving kwam al snel de vraag of ze ook trainingen en opleidingen konden bieden en dat zijn we gaan doen. Met veel succes worden de trainingen en workshops afgenomen door diverse partijen. Ieder heeft zijn eigen wens en het team BCIP maken het pakket zo uitgebreid mogelijk.

Klanten Een groot aantal bedrijven en organisaties maken gebruik van de diensten van BCIP-trainingen. Onze klanten zijn voornamelijk actief in de sectoren gemeentelijke overheid, onderwijs, productie, techniek, vervoer, justitie, non-profit en zakelijke dienstverlening.

**********

BCIP-trainingen heeft kantoor in Hoogeveen

Bureau Coelingh staat bekend om de no-nonsense benadering in de werkwijze. Onze presentatie, de producten en diensten die we bieden zijn duidelijk.

Onze kernwaarden
De professionals binnen BCIP zijn integer, authentiek, betrouwbaar en leveren kwaliteit en maatwerk. Wij zijn mens- en resultaatgericht en worden gedreven door ontwikkeling, beweging en verandering. Wij zijn bruggen-bouwers en in staat schijnbaar onoverbrugbare tegenstellingen tot normale proporties terug te brengen. Wij vertalen politieke/bestuurlijke, strategische doelen in bedrijfsmatige activiteiten en functioneel gedrag. BCIP verbindt beleid, cultuur, middelen en mensen.Wij zijn ondersteuners pur sang, analytisch en communicatief sterk en altijd op zoek naar de vraag achter de vraag en kunnen ons door onze jarenlange ervaring als adviseurs goed verplaatsen in zowel het bedrijfsleven als binnen de politiek/bestuurlijke arena van de overheid.

De stijl van BCIP is open, transparant en eerlijk. Direct en respectvol. Op zoek naar wat bindt. Als team bieden we u een frisse blik van ervaren professionals. Bij medewerkers zijn wij altijd op zoek naar hun unieke (latente) talent en naar het ontdekken van persoonlijke kracht. Wij zijn energiek, zelfstartend, ondersteunend, klantgericht, integrale denkers en doeners. Door ons empathisch vermogen voegen wij zowel voor management als medewerkers waarde toe. Wij weten te overtuigen waar nodig en te sturen waar wenselijk. In onze werkwijze neemt kennisoverdracht een belangrijke plaats in. Zoiets ontstaat door actief luisteren, persoonlijke betrokkenheid, oprechte aandacht (op basis van interesse) en zoeken naar wat mensen beweegt. Daar ligt onze kracht! Een groot aantal bedrijven en organisaties maakt inmiddels gebruik van onze diensten. Onze klanten zijn actief in de sectoren gemeentelijke overheid, sociale werkvoorziening, waterschappen, UWV WERKbedrijf, wooncorporaties, zorginstellingen, onderwijs, productie, justitie, techniek, vervoer, non-profit en zakelijke dienstverlening. Ook voor particulieren en startende ondernemers zijn wij een vanzelfsprekende partner.

 

1.Werving & selectie
Door goed te luisteren naar de behoeften van onze klanten werven we op maat en leveren daardoor uitsluitend hoogwaardige kandidaten tegen een betaalbaar tarief.  Wij leveren personeel vanaf MBO+ en hoger. Wij kunnen uw recruitment traject volledig uit handen nemen. Wij werken op basis van No cure, No pay. Bureau Coelingh Interim Professionals (BCIP) stelt zich net als haar kandidaten en opdrachtgevers professioneel op. Kennis, ervaring, een sterk netwerk en vele referenties staan daadwerkelijk garant voor de beste interim oplossing voor uw personeelsprobleem. In het vakgebied van Werving & Selectie is het ongebruikelijk, maar BCIP gaat met al haar klanten een No Cure, No Pay-regeling aan! Simpelweg omdat we hetzelfde doel hebben als u en we pas tevreden zijn wanneer we dat hebben bereikt: de perfecte interim professional die uw problemen effectief oplost. Luisteren naar uw bedrijfsverhaal en –behoeften, dat is onze sterke kant. Soms heeft u het profiel van de kandidaat al klaar, soms heeft u nog behoefte aan een objectief advies en kennis, wat u eveneens bij BCIP vindt. Wanneer u precies weet wat voor een kandidaat u wilt, gaan wij aan de slag met het uitgebreide functieprofiel. Onze ruime openingstijden (op werkdagen dagelijks van 08.00 tot 21.00 uur en zelfs op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur) maken het voor onze opdrachtgevers makkelijker om effectief te werken aan een oplossing voor hun Human Resource Managementprobleem. BCIP zoekt via haar brede netwerk en diverse kanalen naar de juiste kandidaat voor het profiel, houdt sollicitatieronden, eventuele assessments en maakt een uitgebreide profielschets op basis van de gesprekken en verkregen referenties.

Service stopt niet bij plaatsing. Het werk van BCIP stopt niet bij de plaatsing van de juiste interim professional op de juiste plek. Ook hierin blijken we uniek, maar het is voor ons de normaalste zaak van de wereld.
Wij willen zeker weten dat onze opdrachtgevers en onze kandidaten tevreden zijn (en blijven) met de procedure, de werksituatie en elkaar. Daarom is er tot drie maanden na plaatsing contact en begeleiding met de interim professionals die BCIP plaatst. Op deze manier kunnen eventuele problemen ondervangen worden voor ze ontstaan en is het gevoel ‘echt ingewerkt’ te zijn veel sterker bij de professionals. Met een effectiever, langer en tevreden dienstverband als resultaat, is onze ervaring.

http://www.interim-professionals.eu Voor algemene HBO vacatures zoals accountancy, onderwijs, management, directie, bedrijfsleiding etc,
http://www.hbotechniek.nl/ Voor technische HBO vacatures zoals constructeur tekenaars, engineers etc,
http://www.flexleerkracht.nl/ Voor vacatures in het onderwijs zoals docent Nederlands, Duits etc.
http://www.cc-trainingen.nl Voor trainingen vanuit Coelingh en Clevering

 

2.Individuele trainingen
– Weerbaarheidtraining
– Werknemersvaardigheden
– Communicatie

 

3.Bedrijfstrainingen
Wees succesvol, het is simpel. Vandaag de dag valt het niet mee om succesvol te zijn. Trainingen kunnen ondersteunen om net even dat stukje extra in huis te hebben wat een ander niet heeft. Motivatie, geduld en volharden horen daar ook bij. Doelstellingen horen bij je carrière en volharden daarin is moeilijk. – Communicatie – Samenwerken – Conflicthantering – Solliciteren.

 

4.Opleidingen & cursussen 

Wij leveren vanuit eigen bestand docenten en trainers aan het onderwijs ( MBO) in diverse vakgebieden. Door de flexibele inzet van docenten worden we veel gevraagd om diensten te leveren. – Management  & Leiderschap – Communicatie – Weerbaarheidstraining.

 

5.Workshops
Wij kunnen diverse workshops leveren op maat – Koude acquisitie – Omgaan met doelstellingen – Omgaan met ziekteverzuim – Demonstraties weerbaarheid.

 

6.Coaching van groepen
Wij combineren vakinhoudelijke coaching met coaching op persoonlijke vaardigheden. Denk hierbij aan leiderschapsprofilering, presentatie- en communicatievaardigheden en persoonlijke effectiviteit.

 

7.Individuele coaching
Bij individuele coaching ligt het accent op houding en gedrag (attitude), communicatieve en sociale vaardigheden, zelfbeeld, assertiviteit en normen en waarden.

 

8.Organisatieadvies
– Ontslagprocedures, UWV WERKbedrijf
– Verlaging ziekteverzuim
– Dossiervoering, hoe?

 

9.Consult
U kunt onze professionals inhuren als consultant, (beleids)adviseur, procesbegeleider of als kennisspecialist / ervaringsdeskundige. Een frisse blik van een professional vanuit diens jarenlange ervaring op het vlak van coaching, training, management, beleidsontwikkeling en beleidsadvisering op vele aspectgebieden: publieke dienstverlening, HRM, personeelsmanagement, onderwijs, competentieverbetering, planning & control, audit, PDCA-cyclus, cultuurverandering, communicatie, procesmanagement, risicomanagement, INK management model, bedrijfsvoering, doelmatigheid & doeltreffendheid, organisatieontwikkeling, projectmanagement, kwaliteitszorg, telewerken, veranderingsmanagement enzovoorts. Wij hebben veel ervaring met het verbeteren van de onderlinge samenwerking en in- en externe communicatie en het verkrijgen van inzicht in de eigen bedrijfsprocessen vanuit samenhang en helicopterview. Informeert u maar eens naar het door ons ontwikkeld uniek en in de praktijk bewezen concept ‘Samenwerken Plus’. U kunt met ons klankborden en spiegelen op diverse aspectgebieden van uw bedrijfsvoering alsmede continue organisatieontwikkeling.

 

10.Interim management 

Voor het opvangen van tijdelijke capaciteitsproblemen kunt U ons als interim (coachend) leidinggevenden op lager- of middenkaderniveau inhuren, bijvoorbeeld in de rol van adjunct directeur, afdelingshoofd, teamleider, projectleider, procesbegeleider, controller of auditor. Leidinggeven aan professionals past goed bij ons. De inzet van onze interim professionals is tijdelijk, maar het resultaat is duurzaam.

 

11.Onze professionals Binnen BCIP Hoogeveen & Zwolle zijn inmiddels 26 trainers actief. Daarnaast werken er landelijk nog 4 personen aan recruitment. Dennis Coelingh, eigenaar, is actief als recruiter en traint actief voor een groot aantal klanten.

 

In-company Onze activiteiten kunnen desgewenst in-company dan wel in ons bedrijfspand in Hoogeveen plaatsvinden of in een door ons of door de opdrachtgever gehuurde locatie.

Heeft u interesse in één van onze diensten? Heeft u behoefte aan specifieke deskundigheid tegen een aantrekkelijk tarief? Denk dan eens aan Bureau Coelingh Interim Professionals: uw partner in business. Vraag om een offerte op maat. Wij komen graag bij u langs om onze werkwijze uit te leggen.

Wij willen u ontzorgen en nemen uw werk uit handen! Neemt u de eerste stap? Mail of bel ons gerust!

 

Bureau Coelingh Interim Professionals BV
A.G. Bellstraat 35-C
7903 AD Hoogeveen
mail: info@bcip-trainingen.nl
Tel: 0528-820226
Fax: 0528-820227

 

Websites:
www.bcip-trainingen.nl
www.bcip-opleidingen.nl
www.cc-trainingen.nl
www.interim-professionals.eu
www.flexleerkracht.nl